Per šį pandemijos laikotarpį e-komercija pasiekė nerėgėtą augimą. Atrodo, kad el.parduotuves kuriasi visi. Ir mes, kosmetologai, išsikėlėme į online erdvę ir dirbame čia – virtualiai konsultuojame, sudarome kosmetikos krepšelius ir išsiunčiame juos Jums. Visa tai atliekame per socialinius tinklus, telefonu ar per savo e-shopus. Aš sukūriau paslaugą „Odos testas“, kuria pasinaudoję sužinosite savo odos ypatybes ir tinkamiausią kosmetikos krepšelį. 🙂
Manau, kad mano ir mano kolegų kosmetologų pliusas yra tai, jog galime suteikti žmonėms asmeninį dėmesį ir rūpestį. Man nuoširdžiai įdomios Jūsų odos problemos ir rekomenduoju Jums kuo geresnį ir veiksmingesnį kosmetikos krepšelį. Labai vertinu kiekvieną į mane besikreipiantį ir kartais praleidžiu pusdienį galvoje spręsdama šią užduotį – kokia būtų optimaliausia odos priežiūra namuose vienam ar kitam žmogui. Taip pat šiandienos kontekste reikėtų vertinti žmogišką ryšį, pabendravimą net jeigu tai online.
Kosmetologai yra labiau kvalifikuoti nei e-shopo konsultantai ir kasdien susiduria su įvairiausiomis odomis. Jų sukauptos teorinės ir praktinės žinios leidžia įvertinti odą ir parinkti kosmetikos priemones daug tiksliau.
Besikreipdami į kosmetologą kažkokiu klausimu galite gauti ir kitos naudingos, papildomos, naujos informacijos, nes bendraujate su odos priežiūros specialistu, kuris siekia jus ir edukuoti, patarti. Ko tikrai nesuteiks joks e-shopas. Na nebent užklysite į straipsnių puslapį. Bet ar ta informacija bus asmeniškai Jums ir apie Jus?
Na ir kita svarbi priežastis, kodėl pirkti iš kosmetologų yra puiki mintis – jie savo lentynose turi nuostabius brendus. Gal net pačius geriausius (žinoma, tai subjektyvu). Kosmetika, kurią aš siūlau, yra pripildyta aktyviausių ingredientų, sukurta gydytojų ir mokslininkų, o jos gamintojai patys turi savo laboratorijas ir gamyklas.
Apie kosmetologų parduodamos kosmetikos aktyvumą ir efektyvumą galima spręsti ir iš fakto, kad ji griežtai neparduodama e-shopuose, o tik retail mokymus praėjusių odos priežiūros specialistų (galite įsigyti apsilankę jų kabinete/klinikoj/salone arba susisiekę online). Tokia yra gamintojų politika, kurią labai palaikau. Šito reikia tam, kad prieš įsigyjant kosmetologas įvertintų jūsų odą ir įsitikintų, kad produktas tikrai klientui tinka, tam kad paaiškintų, kaip jį teisingai naudoti, tam, kad patartų atsiradus odos reakcijoms (kas būna retai, bet pasikartosiu, tai intensyvesni ir veiksmingesni produktai nei Maximoje:). Taip, yra brendų, kurių produkcijos galite įsigyti ir pas kosmetologus, ir e-shopuose, ir vaistinėse. Ir stebint tendencijas atrodo, kad tokių prekės ženklų, iš kosmetologų kabinetų išsiplėtusių ir į el. parduotuves, daugės. Tačiau taip pat smagu, kad kita dalis gamintojų išlaiko savo įsitikinimus ir supranta, kad stiprių (o tuo pačiu ir efektyvių!) produktų be apmokyto kosmetologo priežiūros žmonėms naudoti nereikėtų ir nepasidavė į e-prekybą net per pandemiją.
Beje, norite padaryti gerą darbą? Pirkite iš kosmetologų ir palaikykite smulkųjį verslą. 🙂
Konsultacija su kosmetologe Karolina.
Karolinos rekomenduojami odos priežiūros produktai.
Teksto autorė: kosmetologė Karolina Ruvelytė