Taisyklės

PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

Nekokybiškos prekės grąžinimas

Jeigu Jums buvo pristatyta netinkamos kokybės prekė:

  1. Nekokybišką prekę galite pasikeisti į analogišką kokybišką prekę;
  2. Grąžinate nekokybišką prekę ir atgaunate už ją ir prekių pristatymą sumokėtus pinigus.

Norėdami grąžinti ar pakeisti nekokybišką prekę, raštu pateikite laisvos formos prašymą (nurodykite vardą pavardę, adresą, telefono numerį, prekių pirkimo datą, norimų grąžinti/keisti prekių pavadinimą ir kiekį, taip pat sąskaitos numerį, grąžinimo/keitimo priežastis ir pridėkite nuotraukų, pagrindžiančių jas). Atsiųskite prašymą elektroniniu paštu karolinaruv@gmail.com ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės gavimo.

Pirkėjas naudojantis siuntų kompanijų paslaugomis nedelsdamas ir ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo apie grąžinimą/keitimą pateikimo Pardavėjui dienos turi išsiųsti arba perduoti prekes Pardavėjui iš anksto suderinus prekių pristatymo sąlygas individualiai el. paštu karolinaruv@gmail.com. Už prekės tinkamą supakavimą grąžinimui atsako Pirkėjas. Išlaidas už nekokybiškų prekių grąžinimą apmoka Pardavėjas.

Kokybiškos prekės grąžinimas

Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų  nuo prekės gavimo dienos grąžinti kokybišką prekę išskyrus išimtį dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių. Kokybiški maisto papildai, kosmetikos, parfumerijos ir tualetiniai preparatai nėra grąžintini ir priimami atgal.

Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

  • prekinė išvaizda ir (ar) pakuotė yra nepažeista;
  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės bei apsauginės plėvelės ir kt.);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.

Jeigu nesilaikoma aukščiau išvardintų sąlygų, Pardavėjas gali atsisakyti priimti prekes, jas pakeisti ir grąžinti pinigus Pirkėjui.

Norėdami grąžinti kokybišką prekę, raštu pateikite laisvos formos prašymą (nurodykite vardą pavardę, adresą, telefono numerį, prekių pirkimo datą, norimų grąžinti/keisti prekių pavadinimą ir kiekį, taip pat sąskaitos numerį, grąžinimo/keitimo priežastis) ir atsiųskite jį elektroniniu paštu karolinaruv@gmail.com.

Pirkėjas naudojantis siuntų kompanijų paslaugomis nedelsdamas ir ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo apie grąžinimą/keitimą pateikimo Pardavėjui dienos turi išsiųsti arba perduoti prekes Pardavėjui iš anksto suderinus prekių pristatymo sąlygas individualiai el. paštu karolinaruv@gmail.com. Už prekės tinkamą supakavimą grąžinimui atsako Pirkėjas. Pasinaudojus Prekių grąžinimo teise, išlaidas už kokybiškų prekių grąžinimą Pardavėjui apmoka Pirkėjas. Už grąžintas kokybiškas prekes Pirkėjui į nurodytą sąskaitą grąžinami pinigai už prekes, bet negrąžinamos siuntimo išlaidos.

Prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais. 


PREKIŲ PRISTATYMAS

  1. Prekes nemokamai galima atsiimti kosmetologės Karolinos Ruvelytės kabinete Klaipėdoje (H. Manto g. 36a) iš anksto suderinus atsiėmimo laiką arba jos atsiunčiamos LP EXPRESS paštomatu (3 Eur).
  2. Užsakymams nuo 70 Eur pristatymas nemokamas. 
  3. Galimas siuntimas į užsienį sąlygas suderinus individualiai.
  4. Prekės išsiunčiamos per 1-3 d.d. po apmokėjimo gavimo.
  5. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę. Jei pažeistą siuntą radote LP EXPRESS paštomate, patikrinkite, ar nėra pažeistos viduje esančios prekės. Jei taip atsitiko, išorinius ir vidinius pažeidimus užfiksuokite nuotraukoje prie paštomato. Apie siuntos apgadinimo atvejį privalote pranešti per 3 val. nuo prekės pasiėmimo el. paštu karolinaruv@gmail.com atsiunčiant prie paštomato užfiksuotas nuotraukas, kurios įrodytų, kad siunta yra pažeista. Kitaip bus laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka.
  6. Pirkėjui dėl savo kaltės neatsiėmus prekės per siuntų kompanijos nustatytą terminą, Pardavėjas be išankstinio įspėjimo Prekių užsakymą anuliuoja, o Pirkėjo sumokėtos sumos grąžinamos Pirkėjui per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo užsakymo anuliavimo dienos, atskaičius Prekių pristatymo mokestį. Pirkėjui dėl savo kaltės neatsiėmus prekės per siuntų kompanijos nustatytą terminą, Pardavėjas iš Pirkėjui grąžintinos už prekes sumos išskaičiuoja prekių pristatymo jam mokestį ir tais atvejais, kai prekių siuntimas dėl Pardavėjo pritaikytos nuolaidos jam nekainavo.